Informatyka stosowana 2020

Specjalność

Forma zaliczenia - sprawdzenia osiągnięcia efektów kształcenia:

E - egzamin

Semestr 1

Kod przedmiotu Nazwa przedmiotu w języku polskim ECTS W Ć L P S I E-Learn. Zal.
Suma punktów 30.0   Suma godzin 405
07 72 1010 30 Algorytmy i struktury danych 5 20 30 6 E
07 72 1020 30 Fizyka I 4 30 30 4
07 72 1030 30 Komputerowe wspomaganie projektowania 1 30 1
07 72 1060 30 Podstawy programowania 5 25 30 5 E
07 72 1070 30 Społeczne aspekty działalności inżynierskiej 2 15 1
07 72 1080 30 Wprowadzenie do informatyki 5 15 30 5
07 72 1090 30 Algebra 4 30 30
07 72 1091 30 Analiza matematyczna 1 4 30 30 8 E

Semestr 2

Kod przedmiotu Nazwa przedmiotu w języku polskim ECTS W Ć L P S I E-Learn. Zal.
Suma punktów 30.0   Suma godzin 435
07 72 2010 30 Analiza matematyczna 2 5 30 30 5 E
07 72 2020 30 Architektura komputerów i programowanie niskopoziomowe 4 15 30 5
07 72 2030 30 Fizyka II 5 30 30 5 E
07 72 2040 30 Matematyka dyskretna 4 30 30 5
07 72 2050 30 Programowanie obiektowe 5 30 30 5 E
07 72 2060 30 Systemy operacyjne 5 30 30 5 E
22 91 0600 10 Język obcy moduł 1 2 30
23 92 3111 20 Wychowanie fizyczne 0 30

Semestr 3

Kod przedmiotu Nazwa przedmiotu w języku polskim ECTS W Ć L P S I E-Learn. Zal.
Suma punktów 30.0   Suma godzin 375
07 72 3010 30 Komputerowa analiza danych 5 30 15 5
07 72 3020 30 Podstawy elektroniki 4 15 30 5
07 72 3040 30 Podstawy sieci komputerowych 5 15 30 5 E
07 72 3060 30 Programowanie komponentowe 6 30 30 5 E
07 72 3070 30 Technologie XML 5 15 15 5 15
07 72 3080 30 Podstawy baz danych 3 15 30 5
22 91 0600 20 Język obcy moduł 2 2 30
23 92 3111 30 Wychowanie fizyczne 0 30

Semestr 4

Kod przedmiotu Nazwa przedmiotu w języku polskim ECTS W Ć L P S I E-Learn. Zal.
Suma punktów 30.0   Suma godzin 390
07 72 4020 30 Metody numeryczne i optymalizacja 4 15 30 4
07 72 4040 30 Sztuczna inteligencja i systemy ekspertowe 5 30 30 5 E
07 72 4050 30 Podstawy grafiki komputerowej 3 15 30 3
07 72 4070 30 Systemy wbudowane 4 15 30 4
07 72 4080 30 Telekomunikacja i przetwarzanie sygnałów 3 30 15 4
07 72 4090 30 Podstawy kryptografii 3 15 15 3
07 72 4091 30 Programowanie współbieżne 3 15 30 4
07 72 4092 30 Kulturowe i etyczne aspekty informatyzacji 3 15 3
22 91 0600 30 Język obcy moduł 3 2 30

Semestr 5

Kod przedmiotu Nazwa przedmiotu w języku polskim ECTS W Ć L P S I E-Learn. Zal.
Suma punktów 30.0   Suma godzin 375
07 72 5310 30 Modelowanie i animacja komputerowa 5 60 4
07 72 5320 30 Podstawy kompozycji 3 30 4
07 72 5330 30 Projektowanie grafiki 4 15 30 4
07 72 5340 30 Wybrane zagadnienia historii sztuki i estetyki 2 30 4
07 72 5350 30 Graphics Programming 4 20 30 6 E
07 72 5360 30 Projekt oparty na fabule - concept design 2 25 4
07 72 5430 30 Matematyka grafiki komputerowej 3 30 15 4
22 91 0600 40 Język obcy moduł 4E 3 30 E
23 92 3111 50 Wychowanie fizyczne 0 30
Przedmioty obieralne 2 20-Ist-IS-D-GKM-5 (Student wybiera przedmioty z bloku przedmiotów obieralnych) 4

Przedmioty obieralne 2 - 20-Ist-IS-D-GKM-5 (Student wybiera przedmioty z bloku przedmiotów obieralnych)

Kod przedmiotu Nazwa przedmiotu w języku polskim ECTS W Ć L P S I E-Learn. Zal.
07 72 5060 30 Analiza danych przestrzennych 4 45
07 72 5410 30 Dwuwymiarowe gry komputerowe 4 10 45 3
07 72 5420 30 Podstawy gier komputerowych 3 20 30 3
07 72 5710 30 Programowanie zorientowane projektowo 4 10 40
07 72 5740 30 Wybrane zagadnienia algorytmiki i programowania I 5 30 30
07 72 5990 17 Zespołowy projekt problemowy (część I) 4 60

Semestr 6

Kod przedmiotu Nazwa przedmiotu w języku polskim ECTS W Ć L P S I E-Learn. Zal.
Suma punktów 30.0   Suma godzin 346
07 72 6020 30 Proseminarium 1 15
07 72 6150 30 Moduł sumatywny 9 90 10
07 72 6310 30 Cyfrowe przetwarzanie sygnału 5 30 30 5 E
07 72 6320 30 Cyfrowe rzeźbienie i malowanie 2 25 4
07 72 6330 30 Film animowany 3 10 30 4
07 72 6340 30 Nowoczesne technologie internetowe 4 10 30 4
07 72 6350 30 Podstawy realizacji filmowej i telewizyjnej 2 15 30 4
Przedmioty obieralne 2 20-Ist-IS-D-GKM-6 (Student wybiera przedmioty z bloku przedmiotów obieralnych) 4

Przedmioty obieralne 2 - 20-Ist-IS-D-GKM-6 (Student wybiera przedmioty z bloku przedmiotów obieralnych)

Kod przedmiotu Nazwa przedmiotu w języku polskim ECTS W Ć L P S I E-Learn. Zal.
07 72 6160 30 Programowanie kart graficznych 3 15 30 5
07 72 6430 30 Programowanie silnika gier 5 25 30 5 E
07 72 6440 30 Rendering czasu rzeczywistego 3 15 25 5
07 72 6720 30 Projektowanie fabuły w grach komputerowych 1 15
07 72 6730 30 Projektowanie poziomów gier komputerowych 3 45
07 72 6770 30 Wybrane zagadnienia algorytmiki i programowania II 5 30 30
07 72 6990 17 Zespołowy projekt problemowy (część II) 4 60

Semestr 7

Kod przedmiotu Nazwa przedmiotu w języku polskim ECTS W Ć L P S I E-Learn. Zal.
Suma punktów 26.0   Suma godzin 137
07 72 7060 30 Seminarium dyplomowe 3 30 E
07 72 7070 30 Praktyka zawodowa 4
07 72 7090 30 Praca dyplomowa 15 22 E
07 72 7120 30 Projekt kompetencyjny 1 30 10
07 72 7310 30 Projektowanie interfejsów 3 15 30
Przedmioty obieralne 2 20-Ist-IS-D-GKM-7 (Student wybiera przedmioty z bloku przedmiotów obieralnych) 4

Przedmioty obieralne 2 - 20-Ist-IS-D-GKM-7 (Student wybiera przedmioty z bloku przedmiotów obieralnych)

Kod przedmiotu Nazwa przedmiotu w języku polskim ECTS W Ć L P S I E-Learn. Zal.
07 72 7091 30 Systemy informatyczne w działalności przedsiębiorstw 4 15 30
07 72 7410 30 Technologie symulacji komputerowych 2 5 20
07 72 7710 30 Projektowanie identyfikacji wizualnej 4 40
07 72 7730 30 Wybrane zagadnienia algorytmiki i programowania III 4 30 30
07 72 7990 17 Zespołowy projekt problemowy (część III) 4 60